dagens-

In-
gröt ca 130kcal
parisare ca 250kcal BLÄ (äggen var slut)
ris o bacon ca 200kcal


Ut-
20min powerwalk ca 100 kcal
5min hopprep ca 150 kcal x2


Jag vill gå ut o röra på mig mkt mer!! Men min vovve har gjort illa tassen så hon hoppar mest på tre ben:( så då går vi inga långa sträckor, bara en stund så hon får vara ute o röra på sig lite iaf. Det är inge kul att gå utan henne heller, hon blir så ledsen när hon inte får följa med- så jag skiter i det. Försöker röra på mig inomhus ist men det är INTE LÄTT!
Men duktig som jag är så har jag inte ätit NÅT socker på två dagar nu! Vissa av er sitter säkert o tänker ba "pff jag äter nästan aldrig socker o hon blir glad för två dagar. Men för mig är det stort för jag brukar äta socker VARJE dag. Det är olika för alla, remember that!



Fierce and love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0