Hårprodukter

Mina hårprodukter som jag använder är jag supernöjd med, så jag tänkte dela med mig av vilka det är så ni också får en chans att använda dessa underbaringar:)

 
Loreal Absolut Repair Leave-In Serum
Först använder jag denhär efter jag duschat. Lägger lite i handflatan o smetar ut det, speciellt i topparna. Dehär rekommenderar jag starkt om man har kluvna toppar eller vill förebygga kluvna toppar. Nackdelen är att det inte är drygt alls utan tar slut ganska fort. 149 kr


Superstar Queen for a Day
Sen använder jag den här som stärker håret, gör det fylligare, mjukare, blankare och större!! underbar produkt, håret ser verkligen friskt ut.
Tigi Bed Head Superstar
Sen smetar jag in denhär i hela håret. Den är värmeskyddande + så får man volym o glans. 299kr tillsammans.

Sen fönar jag o plattar håret.


Schwarzkopf Osis Dust it
Ibland om jag vill ha extra volym använder jag denna som är super!! Men det vet väl redan dom flesta;) 89kr.


Tigi Bed Head Headrush
denhär avslutar jag med. Det är en glansspray som jag tycker är väldigt bra! Den tynger inte ner håret, o det blir ingen EXTREM glans men en väldigt fin lyster. 199 kr.

Allt finns på lyko.se!



Såååå fint hår, så fin kvinna!

Fierce and love / J


Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tips!

2010-10-27 @ 20:13:17
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0