Jag önskar

att det var sommar igen. Då var jag supernöjd med min kropp. 47kg vägde jag då på mina 1,63 cm... Det låter lite, I know. Jag fick höra det ett antal gånger av min familj, MEN det såg absolut inte för smalt ut. Jag var så nöjd o mådde så bra.
Nu väger jag 57kg, fyfan vad hemskt. Jag vet inte vad som hände, godissuget tog över.. 10 jävla kg har jag gått upp och dom ska BORT! Det är de jag jobbar på nu.. mitt mål är 1 februari, då ska jag ha nått 47 kg. Jag SKA klara det.
Det är en viktig grej också, för er som vill gå ner i vikt- att ha ett mål. Sätt upp ett rimligt mål som t.ex "jag ska ha gått ner 4kg på 3 månader" sätt gärna ett datum. Allt blir så mkt lättare då för annars kan det lätt rinna ut i sanden. Kom ihåg det, ha ett mål i nästan allt du gör. Stora som små. t.ex idag i skolan SKA jag göra klart uppgiften som jag jobbat på hur länge som helst" helst med en liten belöning på slutet;) eller så skippar ni belöningen, det blir endå en belöning i sig att klara av det ni skulle göra.

 

Såhär såg jag ut i sommras-  Uhh ge mig kroppen tebax:(

Fierce and love / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0