Några tips om att gå ner i vikt

- Sluta inte äta! Endel tror att dom inte ska äta nånting, bara pyttelite varje dag och det säger jag här och nu- HELT FEL! Endel människor kanske klarar av det en längre tid, men dom flesta klarar det i några dagar sen orkar dom inge mer o frossar i mat -och går upp dubbelt så mkt. Ohälsosamt till 100, så det går fet bort

- Ät nyttigt och regelbundet. t.ex till frukost, ät gröt. Supernyttigt och så håller man sig mätt länge. detta har jag börjat med sista veckan och det känns skitbra! Till lunch brukar jag äta ägg, 1 elr 2 det beror på hur hungrig jag är. Mellan lunchen o middagen äter jag frukt (klarar inte av att inte äta nåt aalls) o sen till middag blir det ju olika men kyckling är bra, olika sorters sallader, stark mat osv. Egentligen spelar det inte så stor roll om det är kalorisnålt bara man inte äter föör mkt. Ät inte tills du spricker, stanna nånstans där du känner dig nöjd o mätt men inte mätt så du knappt kan röra dig eller behöver knäppa upp knappen på byxorna;) haha skämt åsido men ät inte heller så du fortfarande är hungrig elr på gränsen, för det kommer bara sluta med att du är i kylskåpet o rotar snart igen.

- Rör på er. det är inte det lättaste för det är många som är som jag, man är jätte taggad ett tag o rör på sig på olika sätt men det rinner snabbt ut i sanden. Men jag har två grejer som jag har kört med nu i en vecka, och det är powerwalks o hoppa hopprep! Det är superbra träningsmetoder för att bränna kalorier. 30min powerwalk i snabb takt bränner ca 150 kalorier. och hoppa hopprep i 15min är som att springa i 30min, alltså bränner det ca 330 kalorier.. Very good så tjejer sätt igång att hoppa o ut o gå med er!!



Tänk att ni kommer få denhär kroppen ju mer ni rör på er! Tänk också på denhär när ni är sugna på godis o vilket vill du hellre ha? Godis som ni tror gör er lycklig (för stunden till o med) eller en riktigt smal, het kropp som ni kommer känna er sexiga o självsäkra med. Vilket blir det??
Ohh det är detta jag strävar efter

Fierce and love / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0