dagens-

In-
Gröt ca 130 kcal
1 ägg ca 70 kcal
2 mackor med smör o skinka
lite spagetthi o köttfärsås


Ut-
45min powerwalk ca 226 kcal

Sämst dag idag. Jag har rört på mig alldeles för lite;( men det positiva är att jag inte har stoppat i mig nååågot onyttigt! STORA pluspoäng till mig:D fast kvällen/natten är inte slut än, MEN bara för att jag skrivit detta nu så kan jag bara inte äta nåt onyttigt nu. Om jag gör det, så får ni aldrig klicka er in här igen BARA för att straffa mig. Då skulle jag lärt mig nåt ha;) Jag lovar att vara ärlig! *pinkyswear*



HÄR är sidan jag räknar kalorier på. Där kan du kolla hur många kalorier du bränner när du t.ex spelar basket, simmar, cyklar, städar, har sex osv.

Fierce and love / J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0