ohh happy day!!

Ohh jag fick världens bästa start på denhär dagen! Mamma ringer o väcker mig o säger att jag fått lägenheten!!! ÄNTLIGEN! Jag har sökt lgnht skitlänge men har inte lyckats få ngn, men nu finally! Så denhär dagen började med tårar, riktiga glädjetårar. sånna kommer jag inte ens ihåg när jag fick sist. Fyfan vad lycklig jag är!!!



Hit flyttar jag & min vovve efter nyår. Det blir en annan ort, 60 mil hemifrån. OCH DET KÄNNS UNDERBART! 2 månader kvar, då ska jag ha gått ner två tredjedelar av mitt mål då, alltså ungefär 7 kilo. Så 50kg ska jag väga då jag flyttar! Det är min normalvikt så det ska väl inte vara några problem.. Är ni med mig? :D

Fierce and love / J


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

fan va kul att flytta till ett eget ställe :D lycka till!

2010-10-26 @ 11:08:30
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0